מיקרוסופט מצטרפת לגוגל ויאהו ומעתה כל ספקיות האימייל הגדולות אוכפות את הדרישות ממדוורים

מיקרוסופט מצטרפת לגוגל ויאהו ומעתה כל ספקיות האימייל הגדולות אוכפות את הדרישות ממדוורים

אודות הפרק

מיקרוסופט מצטרפת לגוגל ויאהו ומעתה כל ספקיות האימייל הגדולות אוכפות את הדרישות ממדוורים.

החל מה- 5/5/25 ספקית האימייל Microsoft שמפעילה את Outlook ו-Hotmail מיישרת קו עם הדרישות למדוורים ש-Gmail ו-Yahoo התחילו לאכוף במהלך 2024.

בעבר קראנו לשיתוף הפעולה בין הספקיות Yahoogle. כעת: MAGY (Microsoft, Apple, Google, Yahoo)

הדרישות מיועדות ל-bulk senders וחלק מהספקיות מתייחסות בהגדרתן למי ששולחים מעל ל-5,000 אימיילים ביום.

בפועל זה מאוד רלוונטי גם למדוורים קטנים בהרבה, ואני חושב שכל מי שולח אימיילים באמצעות מערכת דיוור צריך לראות את עצמו כ-bulk sender ולוודא עמידה בדרישות.

אסכם שוב את הדרישות ממדוורים כפי שמציבות כעת כל ספקיות האימייל הגדולות ואציין מה השוני בגישה של Microsoft


Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » מיקרוסופט מצטרפת לגוגל ויאהו ומעתה כל ספקיות האימייל הגדולות אוכפות את הדרישות ממדוורים